vineri, 12 martie 2010

Felicitari de 8 Martie









Pentru că mulţi au postat despre această minunată artă, m-am hotărât şi eu într-un târziu să fac acest lucru. Doresc pe această cale să încurajez şi pe alţii să treacă la treabă, adică să producă astfel de "bijuterii", să vină cu idei şi modele noi în această rubrică. Mi-ar face plăcere să schimbăm între noi idei, modele, fotografii, orice. Deci... la treabă!

Voi posta câteva din lucrările mele, vândute deja, din păcate...

Formatul lor este de 9/13,5cm.

7 comentarii:

  1. lucrarile tale minunate intareste convingerea mea ca INVATATORUL este inzestat de cel de sus cu imaginatie, talent, indemanare si mult har.
    Lucrarile sunt minunate!!!Succes in continuare!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mii de mulţumiri! Da, într-adevăr, Dumnezeu a pus acest talent pentru artă, încă de când eram mic. Acum pot să-I mulţumesc pentru tot harul dat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Lucian,ai talent super in aceasta arta.Eu am descoperit de curand,aceasta,si as avea cateva intrebari,la care nu am gasit raspunsuri.Daca vrei ,te rog frumos,sa-mi raspunzi la ele.Daca nu asta e,iti respect dorinta,si nu ma supar.1.Cu ce fel de lipici ,lipesti? 2.eu folosesc (ca e mai ieftin)hartie A4 color,subtire ,le tai cu kuterul,dar nu prea drept,nu stii de unde sa iau un distrugator de acte mic? 3.de unde pot lua pungute pt martisoare?Multumesc ,oricum,si succes in continuare. Irina Radu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Multumesc pentru mesaj. Iata raspunsurile:
      1. Lipciul se numeste MOMENT PENTRU LEMN. Eu l-am gasit la REAL, la raionul de Bricolaj. E la kg. pe vremea aceea pe cand l-am luat, mai precis anul trecut prin vara, o fost undeva la 45 lei/kg.
      2. Si eu le tai tot asa, cu cutter-ul. Mi-as lua si eu un distrugator de max 4mmm. Din pacate nu am gasit asa ceva, ci doar de 6mmm la Lidl.
      3. Pungute am luat printr-o cunostinta de la Timisoara. Sunt destul de ieftine. Anul acesta nu mai am nevoie deoarece mai am martisoare de anul trecut... :)

      Daca mai sunt si alte intrebari, raspund cu placere. :)

      Ștergere